Ogame-uni7 Perbetei PRO-k

Üdv a P.P szövetségben. Jelenleg tagfelvétel van. Csak 2 kritérium van: 1. Legyél benne az első 500 tag között! 2. legalább 5 naponta lépj be! Akik ezeket a feltételeket nem tartják be kizárjuk! Szövetségekkel való barátkozásokra szintén nyitot

1, Klántársat nem támadunk. HA MÉGIS MEGTÖRTÉNNE A SÚLYOSSÁGÁTÓL FÜGGŐEN A VEZETŐSÉG MÉRLEGEL A TÁMADÓ SORSÁRÓL (a kémkedés is ennek minősül)
2, Nyersanyagcsere klánon belül történjen, és 1:1 arányba
3, közös akciókkal kapcsolatban a klán vezetését kell megkérdeni.
4, 14 nap inaktivitás után kidobásra kerül a klánból, kivéve vakáció mód esetén
5, a közös kolonizációs terület 4:200 és 4:215 rendszerek között van.(aki ki akar oda költözni megteheti, csak előtte értesítse kaynart)
6, kötelező minden tag számára az FS.( ez azt takarja magába hogy éjszakára, vagy amikor nem vagy gép előtt 1 messzi koordinátára elküldöd a flottát hogy ne zúzzák be... célszerű a csökkentett sebesség)
7, személy szerint szeretnék a játékon kívül is kommunikálni a tagokkal, ahol információt lehet cserélni, és egyéb segítséget kérni. 
kaynar-(skype:andris199501)
Sniper-(skype:green_atyesz)
TiBeE-(skype:bluetibor)

A P.P. és Alterán között létrejött szövetség feltételei:

1.) Nem támadjuk egymás tagjait.
2.) Segítjük egymást háború esetén.
3.) Nincs kémkedés egymás tagjai felé.
4.) Kereskedelem a két klán között 3:2:1 arányban történik (3fém:2kristály:1deutérium).
5.) Megosztott kémkedés lehetséges ACS támadás esetén.
6.) A szövetséges klánok bármely tagja/tagjai által a másik szövetség tagja/tagjai ellen indított támadás esetén, a védő és támadó veszteségeinek a dupláját kell megfizetnie annak, aki a támadást indította, illetve részt vett benne. Továbbá vissza kell adni a zsákmányolt nyersanyagokat.
7.) Előzetes egyeztetés szükséges más klánnal való szövetségre lépéshez.


További szabályzat:(Hivatalos)



Szabályzat

Az alábbi pontok az OGame.hu minden univerzumára érvényesek.

Ha nem vagy biztos az alábbi pontok pontos jelentésében vagy le lettél tiltva, lépj kapcsolatba a Játék Operátorokkal a következő oldalon: http://support.ogame.hu/

Panaszok és vizsgálatok csak az adott felhasználói fiók (továbbiakban "account" is) tulajdonosának adhatóak ki avagy hajthatók végre, titoktartás/személyes adatvédelem miatt.

Ha nem vagy biztos abban mit hogyan kéne tenni bizonyos szabályokkal kapcsolatban, itt olvashatsz róla: Játék Szabályok

1. Azonosítók

Az azonosító tulajdonosa minden esetben a hozzá tartozó e-mail cím tulajdonosa. Minden egyes azonosító csak és kizárólag egy játékos által használható, kivétel az őrzés. Univerzumon belüli azonosítók cseréje a GO segítségével és engedélyével kell hogy történjen.

A supportot a http://support.ogame.hu/ címen éred el.
Egy azonosító az átadás után egy hónapon keresztül nem cserélhet gazdát ismét. Az azonosító átvétele után 12 órán belül az új tulajdonos meg kell változtassa az e-mail címet.


Kiegészítés:
~ Csere és átadás esetében is az átadótól és átvevőtől szükséges bejelentés az átvételi/átadási szándékról a http://support.ogame.hu/támogatói rendszerben. Ezek a bejelentések a regisztrált e-mail címekről kell hogy érkezzenek. Átadás esetében ha az átvevő nincs regisztrálva az adott univerzumban akkor ott regisztrálnia kell és utána cserélni. Cserénél mindkét félnek a regisztrált e-mail címről kell hogy jelentést küldjenek.
~ Bejelentést csak a http://support.ogame.hu/ támogatói rendszerben fogad el a Játék Csapat. IRC-n, MSN-en, Skype-on és egyéb hasonló kommunikációs online eszközökön nem.
~ Olyan esetben ahol egy felhasználó átadja az account-ját egy másik személynek, majd azt később vissza szeretné venni, legkorábban 2 hónap múlva teheti meg, előbb nem (azaz ez felülírja a 30 napos határt csak az ilyen esetekre).
~ Csere és átadás esetében is nincs szükség arra hogy egymásnak átadják a felhasználók jelszavukat vagy azt megváltoztassák. A Játék Operátor a név és jelszó változtatást is meg tudja csinálni. Egy univerzumban történő csere esetén pedig a Játék Operátor hagyja jóvá és hajtja végre a cserét, ami után a saját jelszavukkal és nevükkel tudnak belépni de már a másik (cserélt) accountját fogják látni a felhasználók.
~ A felhasználói fiókok engedély nélküli cseréje Account Megosztásnak minősül és ezért kitiltást eredményezhet.

2. Multi account

Minden játékos egy azonosítóval rendelkezhet univerzumonként.
Amennyiben kettő vagy több azonosító bármikor és bármennyi időre is azonos hálózatról (pl. iskola, egyetem, netkávézó, stb...) lép be, erről a GO-t értesíteni kell. A supportot a http://support.ogame.hu/ oldalon éred el.
Ebben az esetben az azonosítók közt nem lehet flottakapcsolat továbbá egyéb hasonlóság sem.

Kiegészítés:
~ Az azonos IP címről való értesítés (bejelentés) elmulasztása esetén a Játék Operátor letiltja vagy figyelmezteti az adott felhasználói fiókokat, majd utólagos panasz és értesítés/magyarázat ellenében, elbírálás után feloldhatja azokat. Azonos IP címre példák: iskola, kollégium, munkahely, stb..
~ Bejelentett és be-nem-jelentett multi felhasználói fiókok is tilthatóak a Játék Csapat (Game Support) által, ha ők úgy ítélik az adott adatok (ellenőrzés) alapján hogy azok sértik a Multi szabályt.
~ A kettő vagy több multi felhasználói fiók egy klánba tömörülése, közös támadásai, egymás elleni támadásai és egyéb összehangolt műveletei amik a felhasználói fiókokat igazságtalan előnyhöz juttathatják, indokolhatják a Multi szabály pont megszegését.

3. Őrzés

A felhasználói fiók őrzése, az adott tulajdonos megbízásából, egy másik játékossal való őriztetést jelent.
Egy Játék Operátort értesíteni kell mielőtt az őrzés megkezdődne, a Támogató (Support) rendszeren keresztül: http://support.ogame.hu 
Egy felhasználói fiókot maximum 12 órán át lehet őrizni.

Az őrzés véget ér amint a tulajdonos belép az azonosítójába.
A flotta mozgás nem engedélyezett az őrzött felhasználói fiókban. Kivéve ha olyan támadás érkezik ami kárt okozhat a felhasználói fiók flottájában és/vagy nyersanyag állományában. Ebben az esetben "kimenthető" a flotta és a nyersanyag egy szállítás vagy telepítés küldetéssel a felhasználói fiók egy másik saját bolygójára vagy holdjára. Nem ninjazhatsz le egy bejövő támadást ha ahhoz mozgatnod kéne a flottát.
Csak akkor lehet egy azonosítót őrizni, ha az elmúlt 7 napban nem volt.

Kiegészítés:
~ Az account őrzést az őrzőnek és/vagy az őrzött account tulajdonosának jelentenie kell a http://support.ogame.hu/ oldalon. Ezt az adott univerzumban lévő account-jaik regisztrált e-mail címéről/címével kell hogy megtegyék. Az őrzést csak ezek ellenében tudják engedélyezni a Játék Operátorok.
~ A bejelentés elmulasztása, valamint az őrzés megkezdése a Játék Operátor jóváhagyása előtt Account Megosztásnak minősül. Éppen ezért ajánlott az őrzési kérelmet minél előbb elküldeni!
Őrzés Szabály Kiegészítés

4. Zúzás

Nem engedélyezett egy adott bolygót/holdat megtámadni 6-nál többször egy 24 órán belül.*
A hold megsemmisítés küldetések is támadásnak minősülnek. A különleges univerzumokban és jogos fórum hirdetések alapján ez a szabály figyelmen kívül hagyható. Kémszondákkal és bolygóközi rakétákkal végzett támadások nem számítanak bele a zúzásba. A zúzás csak akkor engedélyezett ha a Szövetséged háborúban áll egy másik Szövetséggel.
A háborút ki kell hírdetni a fórumon az annak megfelelő részlegében és annak a részlegnek a szabályainak a betartásával, ahhoz hogy a zúzás engedélyezett legyen.

Kiegészítés:
~ Olyan támadások amik megsemmisültek nem számítanak bele a zúzásba.
*A 6-os univerzum 2-szeres sebességű, ezért ott egy 12 órában lehet 6-szor támadni, egy 24 órában pedig maximum 12-szer. Ha egy 12 órában 7-szer támad egy játékos egy másik játékos bolygóját, akkor az már zúzásnak számít.
~ Szabályba ütköző zúzás esetén a tiltási időtartam lejárta után a zúzó fél köteles megtéríteni a zúzott játékosnak a károkat amiket okozott neki (fosztott nyersanyagok és rombolt flották ára nyersanyagban). Ez a térítés bejelentés köteles a http://support.ogame.hu/ támogatói rendszerben. Ha a térítés nem történik meg 48 órán belül, a Játék Operátor letilthatja a játékost hosszabb tiltási időtartamra.

5. Pushing

Nem megengedett igazságtalan profitra szert tenni gyengébb játékostól nyersanyagok formájában.
A Pushing a következőket jelentheti: gyengébb játékos küld nyersanyagot egy erősebb játékosnak amit az erősebb játékos nem térít meg; gyengébb játékos ráküldi a flottáját egy erősebb játékosra hogy az megsemmisítse azt és profitáljon a ronymezőből amit az elpusztított flotta hátrahagy; kereskedés ami nem zajlik le 48 órán belül.
Minden kivétel esetében (ACS felosztás, fejvadász fizetség, betakarítás segítség...) egy GameOperator-t értesíteni kell a Jegyrendszerben:http://support.ogame.hu

Kiegészítés:
~ Olyan kereskedelem ahol az erősebb játékos igazságtalan profitra tesz szert azzal, hogy nem az alábbi kereskedelmi nyersanyag arányokon belüli arányokkal kereskedik, nem engedélyezett:
3:2:1 Ahol egy egység deutérium 2 egység kristályt vagy 3 egység fémet ér.
2:1:1 Ahol egy egység deutérium 1 egység kristályt vagy 2 egység fémet ér.
~ Légy tudatában annak hogy a Játék Csapat kiírhat további elfogadott arányokat az egyes univerzumokra vonatkozóan, azoknak a kereskedelmi fórum alrészlegébe, amikor erre szükség van, hogy a fenti szabály ne korlátozza a fair kereskedelmet.
~ Ha váratlanul nyersanyagot kapsz egy gyengébb játékostól, azt nem tarthatod meg. Lépj kapcsolatba a Játék Operátorral azonnal, és küldd a kapott nyersanyagot a legközelebbi Játék Operátor bolygójára, egy a küldőnél gyengébb másik játékos bolygójára vagy a küldőnek vissza. A nyersanyag megérkezése után 48 órával, ha a nyersanyagot az erősebb játékos nem küldte el egy gyengébb játékosnak az előbb írtak szerint, akkor kitiltás eszközölhető rajta pushing szabály megszegése miatt. Tehát ajánlott a 48 óra letelte előtt egy Játék Operátorral kapcsolatba lépni és megoldást találni a helyzetre.
~ Amikor a pushing miatti tiltás véget ér, vissza KELL küldened a nyersanyagot annak a játékosnak akitől kaptad, vagy egy annál gyengébb másik játékoshoz vagy a legközelebbi Játék Operátor bolygójára.

ACS Elosztások:
~ Nyersanyag elküldése olyan erősebb játékosnak aki részt vett egy ACS Támadásban/Védésben CSAK Játék Operátor értesítése után tehető meg. Az értesítést jegyrendszerben kell hogy megtegye a játékos.
~ Az elosztás igazságos kell hogy legyen a résztvevők küldött hajóinak száma és veszteségek figyelembe vétele alapján.
~ A bejelentésnek tartalmaznia kell hogy ki, kinek, mennyi nyersanyagot küld.
~ Az elosztás szállítás küldetései csak akkor indulhatnak, ha a Játék Operátortól pozitív jóváhagyó válasz érkezett a bejelentésre.
~ Olyan elosztások ahol csak erősebb játékos küldene nyersanyagot gyengébbnek, nem bejelentés kötelesek.

Holdesélyek:
~ A "holdlövések" megengedettek de a pushing szabály érvényben van, tehát egy erősebb játékos nem tarthatja meg a Roncsmező nyersanyagát amit egy gyengébb játékos megsemmisített flottája hozott létre.
~ Olyan "kölcsönös holdpróbák" ahol mindkét résztvevő játékos ugyanakkora (nyersanyag értékben mérve) flottát küld egymás bolygója ellen, vagy ugyanakkora flottát semmisítenek meg egymás bolygójánál, és ott összeszedik az ugyanakkora Roncsmezőt, nem bejelentés kötelesek.
~ Olyan egyoldalú holdpróba ahol az erősebb veszti el a flottáját a saját holdpróbájáért és magának szedi a Roncsmezőt, nem bejelentés köteles.
~ Olyan egyoldalú holdpróba ahol az erősebb veszti el a flottáját a kisebbik holdpróbájáért, bejelentés köteles (mivel még ha magának is szedi a Roncsmezőt, a flotta deutérium fogyasztását a kisebb elküldi a nagyobbnak (és még az elvesztett flotta további árát, mivel a Roncsmező nem teszi ki a hajók teljes árát), ami bejelentés nélkül pushing-nak minősül).
~ Olyan egyoldalú holdpróba ahol a kisebbik veszti el a flottáját a saját holdpróbájáért és magának szedi a roncsmezőt, nem bejelentés köteles.
~ Olyan egyoldalú holdpróba ahol a kisebbik veszti el a flottáját a nagyobbik holdpróbájáért, bejelentés köteles, a nagyobb köteles visszatéríteni minden költséget.

6. Bug és/vagy script használat

Egy hiba kihasználása bárkinek a profitszerzése céljából vagy egy hibát szándékosan nem jelenteni, nem megengedett. Program használata ami egy "interface" a játékos és a játék között nem megengedett. Bármilyen más formája az automatikusan generált információnak játékos csoport számára, amely igazságtalan előnyhöz juttatja őket szintén nem megengedett.

Kiegészítés:
~ Egy célpont kémkedése egy támadással érkezésével 5 másodperces idő közelségben, hiba kihasználásnak minősül. Szándékosan lag okozása a játék szervereken szintén hiba kihasználásnak minősül.
~ Ha egy játékosnak már van 8 kolóniája, és egy naprendszer helyeit folyamatosan kolonizálja amíg az be nem telik, hogy ezzel előnyt szerezzen, hiba kihasználásnak minősül.
~ A script/bothasználat vonatkozik de nem korlátozott a következőkre: Botok, Makrók, Automatikus galaxis adatbázisok.

7. Valós életbeli fenyegetések

Más játékos, csapattag, GameForge alkalmazott, vagy bármely más személy - aki kapcsolatban áll a Játék Szolgáltatással - felkeresésének és bántalmazásának a szándéka avagy annak kinyilvánítása a játékban üzenetben vagy fórumon, IRC-n, szigorúan tilos.

8. Sértés és spam

Bármilyen sértés vagy spam nem megengedett.

Spam:
~ Bármi olyan kísérlet/cselekedet/módszer alkalmazása ami egy másik felhasználó áttekintését blokkolja vagy jelentősen megnehezíti, nem engedélyezett.
~ Spam vonatkozik de nem korlátozott a következőkre: Személyes Üzenet spam/flood, Kémszonda spam, Áttekintés spam, Más játékok vagy tartalom reklámozása.
~ Túlzott kémkedés viszonylag rövid időn belül, körül-belül 9-15 kémkedés, ami akadályozza a célpont felhasználót a saját üzeneteinek elolvasásában, kémszonda spam-nek minősül.
~ Áttekintés spam-nek vehető az, ha sok küldetéssel (támadás, kémkedés, szállítás, stb) elhalmozza a célpontot hogy ne vegyen észre egy bizonyos támadást a sok közül.
~ Szintén a játékos áttekintését zavarhatja a túlzottan nagy/kicsi betűméret/tartalom használata. Ez nem engedélyezett.

9. Nyelv

A játék kiadója fenntartja a jogot arra hogy kizárjon olyan játékosokat akik nem beszélik a helyi nyelvet (pl. Fórumban, Játékban és IRC hivatalos chat-szobákban).

10. A szabályok megszegése

Bármely szabályszegés büntethető, a büntetés a figyelmeztetéstől az azonosító végleges kitiltásáig terjedhet. A megfelelő GO feladata az, hogy eldöntse a kitiltás típusát és annak hosszát.

Szabályok Kihasználása:
~ Bármilyen kísérlet, mód arra hogy igazságtalan profitra tegyen szert azáltal hogy egy (vagy több) csapattag döntését manipulálja, nem megengedett.
~ Szabályok kihasználása vonatkozik de nem korlátozott a következőkre: Nem magyar üzenet küldése azért hogy vakáció módot állítasson be; Olyan üzenetek jelentése amik nem sértik meg a szabályokat vagy nem utalnak szabálysértésre; Csapattagnak kiadni magát függetlenül attól hogy ezzel van-e valami célja vagy nincs.

11. Felhasználási feltételek

A felhasználási feltételek kiegészítése ez a szabályzat, annak ismerete is szükséges.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 3
Tegnapi: 1
Heti: 3
Havi: 6
Össz.: 5 473

Látogatottság növelés
Oldal: Szabályzat
Ogame-uni7 Perbetei PRO-k - © 2008 - 2024 - ogame-pp.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »